windows

Deshabilitar la plana d’inici per defecte de IE7

Com ja vaig comentar en la meva anterior entrada per motius de treball he tingut que tornar recentment al “mundillo” windows. I dintre que aquest “feliç” retrobament m’he trobat en un vell conegut al qual feia encara mes temps que no m’enfrontava i que per qüestions de la feina he tingut que afrontar de nou…
Internet Explorer
el meu benvolgut amic Internet Explorer, ara en la seva versió 7 (el ser webdeveloper i que els jefes et diguen que les aplicacions han de soportar IE, a mes de firefox, es el que té).

Encara que la cosa en aquest nova versió del navegador ha millorat prou (millor tractament de les CSS i els standars web, navegació per pestanyes, etc) i que en la pròxima versió promet encara millorar més (IE8 porta firebug i tot i promet encara millorar el acompliment dels standars web, encara que despres es queda en res).

Però la el meu problema no es si IE acompleix els standars o no, la questió es que per força l’he d’utilitzar i he tingut un xicotet problema amb ell. No se per que no podia fer que hem deixara de mostrar la plana que es mostra per defecte la primera vegada que s’executa el navegador (http://runonce.msn.com/runonce2.aspx) de cap manera. Aixi que googlejant un poc vaig torbar la solució ací.

En resum, hem d’anar al menu d’Inici i executar gpedit.msc
run gpedit.msc
Açò farà que s’ens obriga la consola d’administració de Directives de grups. Dins d’aquesta hem de seleccionar la opció:

Configuración de usuario
Plantillas Administrativas
Windows Components
Internet Explorer
Prevent performance of First Run Customize settings
edit
I en aquesta finestra d’opcions seleccionar: Habilitar y “Go directly to home page” com es veu en la figura
edit

Estàndard

Deixa un comentari

