dreamcast, jocs, xbox, xbox 360

Per que no pense piratejar la XBOX 360?

Després de tindre dues consoles “piratejades” XBOX i la Dreamcast (be en el cas d’aquesta la capacitat d’executar còpies de seguretat venia de casa) i de tindre la respectable quantitat de 105 jocs + emuladors en la Dreamacast i uns 80 en la XBOX he decidit que no vaig a modificar la meva (meves?, veurem si ens animem a pillar alguna altra quan baixen de preu) consola de nova generació.

Per que? Les raons son ben senzilles:

  • Gaudir més dels jocs: L’experiència hem diu que no tinc remei, que hem baixe jocs impulsivament (sols piratege la XBOX per a estacar-li el XBOX Media Center, amb la arribada a casa de la 360 aquesta si que ha acomplert amb aquest propòsit inicial, i acaba tenint mes de 80 jocs en sis mesos). Ara mateix estic passant-me el GOW en dificultat mitjana i estic gaudint-lo encara més que la primera vegada, quan el més segur es que si hagués tingut la consola pirata ja estaria enganxat amb una altre joc.
  • El Live Bazar: per a qui no ho sàpiga es un lloc on pots baixar-te demos de jocs, expansions, nous mapes multiplayer, etc. Com que la majoria de jocs pirates que m’he baixat la seva vida útil ha sigut provar que funcionen i jugar a lo sumo uns 20 minuts a ells en total, aquesta funció la acompleix perfectament una demo.
  • Que el tindre una maquina amb la que poder fer el que hem done la real gana ja està cobert amb la XBOX

Bueno ja dit açò, m’en vaig a pegar quatre tirs al GOW ;).

Estàndard

Deixa un comentari

