internet, real world

NIGGA STOLE MY HOTMAIL!!!!

Bueno, ja puc confirmar-ho, m’han furtat el compte de hotmail. He intentat entrar diverses vegades i m’han canviat la contrasenya del compte i la pregunta per recuperar-la.

En un principi podria dir, po bueno, po fale, po m’alegro. Ja que aquest compte el gastava més que rés per al messenger i com a correu basurilla. Peeero hi ha un gran problema, tinc associat a aquest compte passport.NET (Tremendo invent el de microsoft [mode irònic=”off”]) el meu compte d’XBOX Live.

-Que comporta açò?. En un principi, el ces immediat del funcionament del compte, però no. La 360 continua connectant-se a XBOX Live es coneix que guarda les credencials del compte d’alguna manera sense haver de preguntar la contrasenya del compte passport així que ja ho sabeu si teniu una 360 el vostre compte sols el registreu en la vostra màquina, en casa del col·legues nada. Que passarà quan el compte de correu caduque, d’ací uns 120 dies d’inactivitat trobe i suposant que el fill de puta que m’ha furtat el compte no estiga gastant-lo i simplement ho haja fet per fer-me la mà? ahh sorpresa.

Per ara m’he posat en contacte amb el, “servei d’atenció al client de Microsoft” per presentar-los el meu problema, i veure si puc recuperar el compte passport, veurem com acaba la cosa. La veritat és que si el divendres que ve no he recuperat el compte tinc tota la idea de presentar una denuncia com a que m’han furtat el compte, no se sap si el que m’ha furtat el compte el gasta o el gastarà per a fer coses poc licites amb ell, i assessorar-me legalment de fins a quin punt puc demanar informació dels logs al sistema, informació de les IPs estranyes (que no són del meu ISP o dels llocs des d’on he accedit al compte) i de les persones a les que pertanyien en aquell moment per tal de fer un altra denuncia ja contra qui siga.

La veritat es que tinc sospites sobre tres o quatre, dels meus contactes i antics contactes ja que són persones amb les que he tingut certs picaos personals i disposen de informació i/o mètodes necessaris per a fer aquesta acció.

Ja us aniré contant com evoluciona la cosa.

Estàndard

Deixa un comentari

